Tatil Rehberi – Gezilecek Yerler , Tatil Yurtdışı Mekanlar

Okinawa, Japonya Oteller, Tatiller, Turizm

Posted on: Temmuz 24, 2009

Gusuku Siteleri ve İlgili Özellikler’i Britanya Ryukyu, Okinawa, Japonya of
Takeyuki.S, 06/14/07 By
Ben Ryukyuan tarih gibi yaptım. Çünkü Ryukyuan tarihinin beş yüz yıl (-17. yüzyıl) 12 site ve monuments.You bu grup tarafından orada gitmek temsil edildiği zaman ve kim. Tüm deneyim üzerinde görme good.
Bu inceleme yararlı oldu mu? Evet – Hayır (Rapor Sorun)
2 3 Yahoo! Kullanıcılar bu inceleme yararlı buldum

Kocam ve ben burada bir araya geldi!
Bir Yahoo! Contributor, 05/29/07
Burada, Okinawa, Japonya … biz Tek Deniz Programı ile turneye vardı … bu kadar çok kültürü hakkında bu site gibi bir çok tarihi konumlar ziyaret ederek öğrendim kocam bir araya geldi. Şimdi birkaç yıldır benzersiz kültür zevk için dört çocuklu getiren … I can’t wait. BÜYÜK GIDA … BÜYÜK İNSAN … bunun karşılığı değer, ben …
Bu inceleme yararlı oldu mu? Evet – Hayır (Rapor Sorun)
3 4 Yahoo! Kullanıcılar bu inceleme yararlı buldum

Yenilemek için bir yer!
Bir Yahoo! Contributor, 12/16/06
İyi ve gelir friendly.If ve yeri ziyaret harika ve kültürlü bir Okinawans.The insan kültürü gibi.
Yaz Açık ve benzeri faaliyetlerin çok bu EISA festivali find.The sahiptir.
Bu inceleme yararlı oldu mu? Evet – Hayır (Rapor Sorun)
4 6 Yahoo! Kullanıcılar bu inceleme yararlı buldum

Asami, 06/06/06 By
Okinawa doğal çevrilidir.
Deniz şeffaf ve güzel!
Ve akşam Pazar gösterim too.
Bir keresinde, Sen Okinawa ilerideki gitmeliyim.
Sen impression.Okinawa tadacaktır Avery güzel!
Bu inceleme yararlı oldu mu? Evet – Hayır (Rapor Sorun)
4 6 Yahoo! Kullanıcılar bu inceleme yararlı buldum
GENEL
Atmosfer
Fiyat
#
Bir çok tarihi Yeri
Bitel, 04/30/06 By
Okinawa sadece çarpıcı olduğunu. Bu küçük ada Avery olduğunu. ve küçük adaya, ana Japonya kapalı bozuldu. Her ne kadar şimdi Okinawa Japonya bir parçasıdır, bu kez tek başına bir krallık ve 3 ülke tarafından fethedildi olmuştur … ABD, Çin ve Japonya.

Yaklaşık 1 / 3 Okinawa ABD Üsleri oluşmaktadır. Bu inanılmaz nasıl küçük bir ada evleri tüm ABD …
Bu inceleme yararlı oldu mu? Evet – Hayır (Rapor Sorun)

Bir Cevap Yazın

